marți, 24 ianuarie 2012

Cum sa vinzi mai repede si mai scump

Zilele acestea cautam sa cumpar o camera digitala pe ebay, pentru ca tocmai mi-am pierdut camera actuala…sau cineva mi-a furat-o, inca nu imi dau seama.

Deschizand, citind si inchizand anunt dupa anunt, din sutele existente pe site, la un moment dar privirea imi ramane pe un anunt care nu doar oferea informatii tehnice despre camera ci spunea o mica poveste personala, motivul vanzarii, de ce aceasta luna este una speciala si cum este nevoit  sa faca vanzari de 600 lire pentru ca sa isi achite datoriile. In acelasi timp el cerea ajutorul cumparatorilor pentru a-l ajuta prin cumparaturile lor sa isi plateasca cheltuiele in aceasta luna.

Hi, a recent change in my circumstances has left me in desperate need to raise enough money to pay my mortgage and provide for my son of 15 months. Due to an accident and a broken leg ive been told i cant work for 8 weeks, with no mortgage protection and with being self employed i need to find a way to raise £600 a month so i thought i would give it a shot on ebay. The next 8 weeks i am going to list as much of my belongings as possible and hopefully get through this sticky patch. Please bid generously and along the way im sure you will pick up plenty of bargains. Feel free to see my other items. Thanks Nick

Iata si un anunt obisnuit pe eBay:
This is a small silver digital camera very hardly used. Complete with full software leads and instructions.

Cine va vinde mai mult este usor de dedus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu